III Pasłęcki Duathlon Leśny Śladami Stanisława Pankalli

Wymogi techniczne i oznaczenie zdjęć

1. Godło,

1.1. Używanie w Konkursie Godła, zamiast imienia i nazwiska, ma zapewnić Uczestnikowi jego anonimowość a tym samym bezstronność Jury przy ocenianiu fotografii.

1.2. Wymyślone przez Uczestnika Godło nie może sugerować jego nazwiska i imienia oraz innych jego danych osobowych.

1.3. Godło musi się składać z co najmniej trzech rożnych liter i trzech różnych cyfry.

1.4. Znaki literowe i cyfrowe muszą być zapisane jednym cięgiem bez użycia spacji i bez łączników.

1.5. Przykład. Dla nazwiska Jan Kowalski jego Godło może mieć dowolny przypadkowy ciąg znaków np.: cga386 lub mieć inną dowolną bardziej osobistą nazwę np.: grunwald1410

1.6. Uczestnik Konkursu nie może używać Godła jako własnego tych które są użyte w przykładach niniejszego Regulaminu.

2. Wymogi techniczne fotografii

2.1. Zdjęcia zgłaszane do Konkursu mogą być wykonane w technice kolorowej lub czarno-białej i muszą być przygotowane według poniższych wymogów:

a) zdjęcie musi być zapisane w formacie jpg,

b) wymiar dłuższego boku zdjęcia wynosi 3000 pikseli,

c) rozdzielczość zdjęcia wynosić 300 dpi,

d) rozmiar jednego pliku zdjęciowego nie może przekroczyć pojemności 9 MB.

2.2. Plik zdjęciowy musi być nazwany Godłem Uczestnika oraz kolejnym numerem zdjęcia,

a) Godło i kolejny numer zdjęcia muszą być połączone podkreślnikiem

b) Przykład. Dla Godła cga386 i zdjęcia o numerze 01, plik zdjęciowy będzie nosić nazwę: cga386_01.jpg Natomiast dla zdjęcie o numerze 02, plik zdjęciowy będzie nosić nazwę: cga386_02.jpg

Dla Godła grunwald1410 i zdjęcia o numerze 01, plik zdjęciowy będzie nosić nazwę: grunwald1410_01.jpg

3. Przesłanie zdjęć i formularza na Konkurs

3.1. Plik z poprawnie wypełnionym Formularzem Konkursowym (Załącznik nr 1) należy nazwać swoim Godłem.

a) Przykład. Dla Godła cga386 , plik tekstowy z formularzem będzie nosić nazwę: cga386.doc, dla Godła grunwald1410 plik będzie się nazywać grunwald1410.doc

b) Dopuszcza się pliki z innym rozszerzeniem niż doc. Muszą jednak to być rozszerzenia plików tekstowych, np.: docx, odt.

3.2. Formularz Konkursowy oraz wszystkie pliki zdjęciowe należy umieścić w jednym katalogu (folderze) i nazwać go swoim Godłem

a) Przykład. Dla Godła cga386 , folder będzie nosić nazwę: cga386 , dla Godła grunwald1410 katalog będzie się nazywać grunwald1410

3.3. Katalog (folder) zawierający Formularz Konkursowy oraz pliki zdjęciowe należy spakować programem do kompresji plików tworząc plik o takiej samej nazwie jak Godło w jednym z wymienionych formatów: ZIP, WINRAR, 7-ZIP,

Następnie spakowany plik należy przesłać na serwer poprzez stronę www.teammustang.pl

Organizator: Grupa Rowerowa TEAM MUSTANG PASŁĘK

Współorganizator: Pasłęcki Ośrodek Kultury

Konkurs fotograficzny dotyczy II Pasłęckiego MTB Maratonu. Zdjęcia mogą być robione tylko
i wyłącznie w dniu maratonu, tzn. 20 czerwca 2015 roku na trasie maratonu, podczas imprez towarzyszących oraz ceremonii wręczania nagród. Mapa trasy maratonu znajduje się na stronie www.teammustang.pl

Warunki udziału:

  1. Udział w konkursie mogą brać wszyscy fotografujący.

  2. Każdy autor może nadesłać do 3 prac. Zestawy wielozdjęciowe będą traktowane jako jedna praca pod warunkiem wyraźnego ich oznaczenia.

  3. Technika prac dowolna.

  4. Format powinien być 21x30cm.

  5. Prace nie mogą być podklejane na płytach PCV bądź na płytach foamboard.

  6. Do zdjęć należy dołączyć płytę CD z zapisem fotografii w rozdzielczości 300 dpi.

  7. Każde zdjęcie należy czytelnie opisać na odwrocie, podając godło oraz numer kolejny zgodny z kartą zgłoszenia

  8. Na fotografiach tworzących zestaw należy dodatkowo podać schemat układu zdjęć.

  9. Uczestnicy konkursu zobowiązani są do przesłania prac wraz z kartą zgłoszenia.

Komisarz wystawy: Tomasz Tuniewicz
Tel: 604 590 660
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www.teammustang.pl

Prawa i obowiązki organizatora:

  1. Nadesłane prace będą traktowane z największą dbałością, jednak organizator nie bierze odpowiedzialności za ewentualne ich zaginięcie lub uszkodzenie w transporcie pocztowym.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej reprodukcji prac w katalogu
    i w prasie.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do prezentowania wystawy w innych galeriach.

  4. Organizator ma prawo wyłączenia spod obrad jury prac nie spełniających warunków niniejszego regulaminu.

  5. Zdjęcia biorące udział w konkursie przechodzą na własność organizatora.

Uprawnienia uczestników:

  1. Każdy autor zgłaszający prace zostanie powiadomiony o werdykcie jury drogą elektroniczną.

  2. Uczestnicy wystawy otrzymają zawiadomienie o dokładnym terminie i miejscu ekspozycji.

Nagrody:
I Nagroda
II Nagroda
III Nagroda

Jury ma prawo innego podziału nagród.

Fundatorem nadgród rzeczowych jest Grupa Rowerowa Team MUSTANG Pasłęk

Prace należy nadsyłać na adres:

Team MUSTANG Pasłęk

ul. Zwycięstwa 28

14-400 Pasłęk

z dopiskiem: KONKURS FOTOGRAFICZNY II Pasłęckiego MTB Maratonu

Terminy:
Nadsyłanie prac – do 27 czerwca 2015 roku
Obrady jury – 01 lipca 2015 roku
Powiadomienie o werdykcie – 01 lipca 2015 roku
Wręczenie nagród – 03 lipca 2015 roku
Udostępnienie wystawy dla zwiedzających w Pasłęckim Ośrodku Kultury – 03 lipca 2015 roku

Nadesłanie prac na konkurs jest jednoznaczne z uznaniem niniejszego regulaminu.

PROGRAM IV PASŁĘCKIEGO MTB MARATONU -17.06.2017

  • 08.30-10.30 – rejestracja zawodników w Biurze Zawodów
  • 09.15 – otwarcie zawodów
  • 09.30 – START (dystans dla DZIECI)
  • 10.00 – START (dystans RODZINNY)
  • 11.00 – START (dystanse MINI, MEGA)
  • 15.00 – zamknięcie mety (trasy: MINI, MEGA)
  • 15.15– dekoracja zwycięzców (trasy: MINI, MEGA)

 

 

Dokumenty do pobrania:

  • OIświadczenie  uczestnika zawodów IV Pasłęckiego MTB Maratonu -  odt , pdf
  • Regulamin IV Pasłęckiego MTB Maratonu - odt, pdf

 

strona w budowie...